Start typing and press Enter to search

Dijital Çözümler

DİJİTAL ÇÖZÜMLERİMİZ İLE SEKTÖRDE YER EDİNMENİZE, YENİ MÜŞTERİLER BULMANIZA VE RAKİPLERİNİZE KARŞI FARK YARATMANIZA YARDIM EDİYORUZ.

İletişim

E-TİCARET ÇÖZÜMLERİMİZ

E-TİCARET ÇÖZÜMLERİMİZ İLE SİTENİZİ SIFIRDAN SATIŞA HAZIR HALE GETİRİYORUZ.

LOGO TASARIM

Markanızın dijitaldeki kimliği için özgün, yaratıcı, akılda kalıcılığınızı tüksek tutacak logo tasarımınızı yapıyoruz.

ÜRÜN GİRİŞİ

Ürünlerinizi beden, renk ve stok gibi tüm özellikleri ile birlikte sitenize aktarıyoruz.

BANNER & SLİDER

Kampanyalarınızı duyurmak ve özel ürünlerinizi ön plana çıkarmak için satışa yönlendirici mesajlar içeren özgün, dikkat çekici ...

KATEGORİ AĞACI

Daha iyi bir kullanıcı deneyimi için ürünlerinizle uyumlu bir kategori ağacı oluşturuyor ve ürünlerinizi bu kategorilere aktarıyoruz.

PAZARYERİ ENTEGRASYONU

Hedef kitlenizin ürünlerinize daha rahat ulaşabilmesi için N11, Gittigidiyor, Hepsiburada gibi pazaryerlerine ürünlerinizi aktarıyor ve ...

SABİT İÇERİK DÜZENLEME

Hakkımızda, Sıkça Sorulan Sorular, Yardım, İletişim, Sözleşmeler vb sitenizin footer alanında yer alması gereken statik ...

SABİT GÖRSEL DÜZENLEME

Sitenizde kullanılacak tüm görselleri temanızın yapısına uygun olarak tasarlıyor ve boyutlandırıyoruz.

SOSYAL MEDYA GÖRSELLERİ

Sosyal medyada marka bilinirliğini sağlamak adına hesaplarınız için markanızı ve hizmetlerinizi yansıtan kapak görselleri tasarlıyoruz.

ARAMA MOTORU KAYITLARI

Sitenizin arama motorlarında görünür olması, indexlenmesi için site haritanızı arama motorlarına göndererek kaydınızı yapıyoruz.

SEO ÇÖZÜMLERİMİZ

SEKTÖR & RAKİP ANALİZİ

Sektörünüzün ve rakiplerinizin analizlerini yaparak rekabet oranlarınızı inceliyoruz.

ANAHTAR KELİME ANALİZİ

Anahtar kelime analizi ile hedef kitlenize uygun aranma hacmi yüksek kelimeleri belirliyoruz.

İÇERİK OPTİMİZASYONU

Aranma hacmi yüksek anahtar kelimeler ile ziyaretçi dostu içerikler oluşturuyoruz.

GÖRSEL OPTİMİZASYON

Sitenizdeki tüm görselleri optimize ediyor ve böylece görsellerinizin bulunulabilirliğini sağlıyoruz.

LİNK İNŞASI

Tüm kategorilerinizin ve ürünlerinizin linklerini arama motorlarının daha kolay algılayabileceği hale getiriyoruz.

TEKNİK OPTİMİZASYON

Etiketleme, site içi linkleme, pingleme, 301-302-404 yönlendirme, hız ve index süresini azaltma gibi tüm teknik optimizasyonları yapıyoruz.

BACKLINK

Sitenize dışarıdan gelecek tüm referans ve tavsiye bağlantılarını oluşturuyoruz.

ANALİZ

SEO çalışmalarının sağlıklı ilerleyebilmesi adına düzenli olarak analizler yapıyoruz.

İYİLEŞTİRME

Sürekli olarak iyileştirme çalışmaları yaparak arama motorlarındaki konumunuzu koruyoruz.

Markanızın dijital yolculuğunda hizmetlerimizle rehberiniz olabiliriz. BİZİMLE İLETİŞİME GEÇİN
Keyo Digital Whatsapp Nasıl Yardımcı Olabiliriz.